Ödüller

SGK TARAFINDAN ÖDÜLLENDİRİLDİK

SGK_2013_TESEKKUR

SIMTEC, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından son iki yıldır Çalışan’a Saygı ödülleri kapsamında,

“en yüksek ve düzenli olarak prim ödeyen, işsiz vatandaşlara en çok iş imkanı sağlayan firma”

seçilerek, ödüllendirilmiştir.

 

 

 

DUZCE_TESEKKUR_JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

YILIN YÜKSELEN İŞVEREN MARKASI ÖDÜLÜ

WEB_YENIBIRIS_1

21 Mayıs 2013’de düzenlenen Yenibiriş Ödül Töreninde

SIMTEC, “Sektörünün Yükselen İşveren Markası” dalında

ödülünü almıştır. Yenibiriş Ödülleri 2012 kategorisinde

adayların şirketlere gösterdiği ilgi ve başvuru tercihleri temel

alınarak değerlendirme yapılmıştır. Bu anlamda aldığımız

ödülden ötürü bize ilgi gösteren ve tercih eden tüm

adaylarımıza sonsuz teşekkür ederiz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BİLİŞİM 500 ÖDÜLLERİNDE İLK 3’TEYİZ !

İnterpromedya’nın bu yıl 13. kez bilişim alanında gerçekleştirdiği araştırma olan Bilişim 500′ün sonuçlarına göre, SIMTEC Sistem Hizmetleri 2011 yılında Türkiye’nin ‘’Çağrı Merkezi Hizmeti ‘’kategorisinde en büyük ilk 3 şirketi içerisinde yerini almıştır.’’Hizmet Sağlayıcı’’kategorisinde 12. sırada yer alan SIMTEC,500 bilişim şirketi genel sıralamasında satış gelirlerine göre 111.sıraya yerleşti.

 

 

 

DÜZENLİ EN YÜKSEK PRİM ÖDEYEN ve İSTİHDAM SAĞLAYAN İŞYERİ ÖDÜLÜ


Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü tarafından Düzce ve yöresinde istihdam sağlayan firmalar arasında yapılan değerlendirmede, Düzce’de yaklaşık 1000 personele istihdam sağlayan firmamız, düzenli en yüksek prim ödemesi ve çalışanların haklarının korunmasında gösterdiği özenden dolayı birincilik ödülü almıştır.

Düzce Valisi Sn. Vasip ŞAHİN SIMTEC Sistem Hizmetleri Genel Müdürü Sn. Şenol ÇAVDAR’a ödülü takdim etmiştir.

 

 

 

 

YILIN YÜKSELEN İŞVEREN MARKASI” ÖDÜLÜ

SIMTEC İnsan Kaynakları bölümü olarak kuruluş tarihimizden bu yana 250.000 adaya ulaşarak açık pozisyon olanaklarında değerlendirme imkanı sağladık. Her yıl çoğalan danışmanlık ağımız sayesinde farklı sektörlerden açık pozisyonlarla adaylarımıza iş ve kariyer fırsatı sunmaktayız.

Doğru adayı doğru pozisyonda değerlendirme politikamız sayesinde uzun soluklu çalışma olanakları ile beklentileri karşılamaktayız. Çalışan memnuniyeti çalışmalarımız sayesinde tercih edilen işveren markası olmayı başardık. Özellikle yeni mezun olup kariyer hedeflerini belirleyen adaylarla, tecrübelerini yansıtmak isteyen adaylar için fark yaratabilecekleri çalışma ortamları sağlamaktayız.

Türkiyenin iş ve insan kaynakları sitesi yenibiris.com’un İstanbul’daki kurumsal üyeleri arasında yaptığı değerlendirme sonucu farklı kategorilerde 64 şirket ödül almaya hak kazandı. Sektörde “Yılın Yükselen İşveren Markası” kategorisinde SIMTEC ödül almaya hak kazandı.

 

 

 

 

EN ÇOK BAŞVURU ALAN FİRMA” ÖDÜLÜ

SIMTEC İşe Alım Bölümümüzde takip ettiğimiz poziyon açıkları için başlangıç aşaması olan CV değerlendirme sürecinde çalıştığımız kariyer sitelerinde gerek pozisyon nitelikleri gerekse iş tanımı aşamalarında adaylarımızın gözünden bakarak ihtiyaç duydukları tüm tanımları ilanlarımızda ifade etmekteyiz.

Referanslarımız sayesinde sürekli yeni müşteriler kazanarak projelerimizin beraberinde çalışan sayımızı arttırmaktayız. Son 2 yılda çalışan sayımızı %150 arttırdık.Toplamda 3 lokasyonda verdiğimiz hizmeti yeni işe alım talepleri ile birlikte 4. lokasyonumuzu açmayı planlamaktayız.

Türkiye’nin iş ve insan kaynakları sitesi yenibiris.com 2009 yılında “En çok Başvuru Alan Firma” kategorisinde 1 yılı değerlendirdi.  SIMTEC büyüyen yapısı sayesinde ödül almaya hak kazandı

 

 

 

 

 

ÇAĞRI MERKEZİ ÖDÜLLERİ “JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ

Uzmanlık alanlarımızdan biri olan Çağrı Merkezi sektöründe çözüm ortaklarımızla iş birliğimiz sayesinde bir çok projeye imza attık.

III. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı kapsamında yer alan İstanbul Call Center Awards 2007’de SIMTEC, Siemens “Juri Özel Ödülü”ne Mutlu Engelli Hattı projesi ile sahip olmuştur.

 

 

 

 

 

 

 

 

VE DİĞERLERİ..

 

 

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2012

En Övgüye Değer Müşteri Temsilcisi Ödülü

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2012

En İyi Takım Lideri Ödülü

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2011                              İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2011

En Övgüye Değer Takım Lideri                                         En İyi Outbound Müşteri Temsilcisi

 

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2011
En Yetenekli Çağrı Merkezi  Birincilik Ödülü

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2010

En Yetenekli Çağrı Merkezi  Birincilik Ödülü