Hakkımızda

SIMTEC Sistem Hizmetleri 2006 yılında kurularak lokal ve global bazda hizmet sürdürmektedir. 2000’i aşkın çalışanımızla çağrı merkezi, servis masası, müşteri mahallinde teknik destek ve sağlık alanında işe alım ve insan kaynakları hizmeti sunmaktayız.

  


 DEĞERLERİMİZ

♦Bireysel Mükemmellik ve Başarı

♦Takım Çalışması

♦Kazandıran Birliktelikler: Müşteriler, Partnerler, diğer Siemens Şirketleri

♦Sürekli Öğrenme: Öğrenen İnsanlar / Öğrenen Örgüt

♦Değişim: Sürekli Daha İyiyi Arama

 

 

 


VİZYONUMUZ

♦Global Referans Merkezi olmak

MİSYONUMUZ

♦Uzmanlığımızla fark yaratarak çözüm ortaklarımızın rekabet gücünü arttırmak

 

 

 

 

 


   TAAHHÜTLERİMİZ

♦Çalışanları’nın güven, saygı ve proaktif iletişim içerisinde, bulunmaktan keyif ve gurur duydukları, etik kurallardan ödün vermeyen organizasyon yaratmak

♦Çözüm ortaklarımızın ihtiyaçlarıyla birebir örtüşen süreçleri “en kısa zamanda” sunmak.

♦Bilgi alışverişinde “açıklık – doğruluk” anlayışıyla hareket etmek

♦Süreçlerimizin aşamalarını çözüm ortaklarımızla daima “geribildirim” ile paylaşmak.

♦Rutin süreçlerimizi sürekli iyileştirip, kalitesini arttırarak çözüm ortaklarımıza stratejik konularda “daha çok zaman” ayırmak.

♦Çözüm ortaklarımız için daima “ulaşılabilir” ve ‘’güvenilir’’ olmak.

♦Süreçlerimizi “sürekli değişen” dünya şartlarına uyumlu hale getirmek.

♦Çözüm ortaklarımızla aramızdaki en önemli bağın “iletişim” olduğunu göz önünde bulundurarak, bu bağı daha da güçlendirecek süreçleri hayata geçirmek